tunnustus


kiitos kiitos kiitos ja syvä niiaus riikalle tästä tunnustuksesta... =)
kiitos kaunis myös viipulalle!! =)
sekä bisselle!! =)
ja myös raisalle!! =)

ja sitten piti paljastaa itsestään 8 asiaa...

1. olen viime päivinä ahkeroinut syksyn tulevia magnoliahaaste-kortteja...
2. vihaan huonoja käytöstapoja...
3. mä en suostu vieläkään luopumaan kesävaatteista...
4. mulla on laatikossa 5 täyttä pulloa rock candy crackle painttia...
5. mun pitäisi saada aikaan siivota tarpeettomat askartelukamat ja laittaa kiertoon..
6. mun pitäisi mennä seuraavaksi leipomaan...
7. toivoisin löytäväni pian unelmataloni/-paikan talolle...
8. tuhlasin ihan liikaa rahaa leimailutaivaassa...

ja tästä syvä kumarrus anskille...KIITOS!! =)

tähänkin liittyi kertoa pieni juttuja itsestään..

1. lempparivärini on pinkki, erityisesti hot pink.
2. lempparimuona on lihapullapasta
3. voi voi, paikka jossa haluaisin käydä...niitä on niiiin monta, mutta sanoittaisko vaikka san francisco..


Ei kommentteja