p*skarteluhaaste #184

mä en oo todellakaan mikään aamuvirkku, mut ei oo kyllä tuo kortin kaverikaan... ;D eli hyvää huomenta p*skiksesta...viikon aiheena höyhenet. leimakuva on octopode factoryn, tekstileima dylusions...kartongit joille leimailin niin on vaan pyyhkäisty kahdella eri archival inkin mustetyynyllä. teippiä löytyy kahdess eri muodossa - caution sekä filminauha. kello ja viisarit priman. lisänä on sitten vielä pari höyhentä ja kolme mustaa kierrätyslasista palleroa. =)

i really ain't a morning person and neither is this guy... ;D so good morning to all from p*skis...theme this week is feathers. stamped image is by octopode factory, text stamp by dylusions...the card stocks i stamped on were just inked with two archival ink pads. i've got 2 different tapes - caution and film strips. clock and pointers by prima. also added the feathers and 3 black recycled glass embellisments. =)

14 kommenttia

Granne kirjoitti...

Reps, olet näköjään tehnyt kortin minusta, :). Osui ja upposi!

Pöydän kulmalla näpertelijä kirjoitti...

Tämä on aivan loistava! Itse olen kyllä aamuihminen, mutta tuo teksti on mainio ja kuva loistava.

Henna kirjoitti...

Ihan huippu!

ninarsku kirjoitti...

Huibbu!

Kaisa kirjoitti...

Hihii, ihan huippu! Sopii kuin nenä mun päähän.

Riina kirjoitti...

Tää sopii niin mun tähän aamuun! IHQ!

Mervi kirjoitti...

juu tuttu juttu, ihana kortti, reps;-))m

SusuK kirjoitti...

Just samaa ajattelen aamuisin 04.00 kun toisinaan joutuu heräämään :0) PS. Kenen mistä kuka tuo Caution teippi on??

Paula kirjoitti...

Haha, tää on hyvä :)

Paula | Pammu kirjoitti...

Tää on niiiiin paras!! Toi leimakuvan tausta on UPEA!!
Ihan selvästi minä ja mun migreenini tänään tuossa kuvassa... ;)

Maaret kirjoitti...

Törkeen magee kortti !

Joanne kirjoitti...

Hi Sannas, this is really a cute one, it made me chuckle out loud! Love the image and colors! Hugs, J:)

Unknown kirjoitti...

Ihan mahtava :)

Marja B. kirjoitti...

Tosi makee!