tunnustus

Viipula ja Merkku ovat muistaneet minua tällä ihanalla tunnustuksella,
kiitos kaunis ja syvä niiaus!!! =)


Tunnustukseen kuului paljastaa itsestään 7 asiaa:
- no mä tykkään hulluna minttusuklaasta (*NAM*)
- oon tosi kranttu ruuan suhteen
- tutkailin viikonloppuna seiskalla olevan pojan kotsan kirjaa ja haluaisin nyt ostaa kirjan (oli täynnä huiman kivoja ohjeita)
- mulla on vissiin nälkä, kun kaikki ajatukset liittyy ruokaan ;D
- sain tänään postissa puhelinlaskun, jonka summa oli 9,80 €
- sain nimpparilahjaksi pari unikkopurkkia, jotka haluisin ottaa käyttöön askartelujuttuja varten, mut väreiltään ne sopis kivasti keittiöön...hmmm....
- toivoisin paljon osallistujia magnolia haasteeseen, surettaa kun sieltä ovat osallistujat kaikonneet :(

siinäpä niitä...mutta pikaisen katsauksen jälkeen tämä lienee taas jo kiertänyt täällä blogimaailmassa...niin tässäpä tämä tällä kertaa =)

ps. Sandekin oli niin ihana että muisti minua tällä tunnustuksella, KIITOS!! =)

*EDIT*
Jeennikin muisti minua tällä ihanuudella, kiitos kiitos kiitos!! =)
ja voi mahotonta, Satukin oli kiltti muistaessaan minua tällä!! =)

1 kommentti

Niinu kirjoitti...

Mikä on kotsa ?!