Ihana tunnustus!

Maaret saa minut nyt paljastamaan itsestäni 10 asiaa tämän ihanan tunnustuksen myötä...
  1. olen 28 v
  2. ja horoskoopiltani skorpioni eli vanhenen siis pian ;)
  3. minulla on yksi (hyvin rakas) sisko, joka on minua 14 vuotta vanhempi
  4. tykkään helteestä ja tosi kovista pakkasista
  5. aion ostaa liput U2:n ensi kesän konserttiin
  6. olen täysin koukussa blogeiluun
  7. hiukseni ovat punaiset väripurkkien takia mutta haluaisin ne tumman ruskeaksi
    (odotellaan tovi että vähän haalistuu ensin punaisuus)
  8. asustan rivitalossa
  9. haluaisin muuttaa ulkomaille
  10. vaikka minulla onkin jo kaksi koiraa, haluaisin vielä yhden lisää
Siinäpä niitä paljastuksia...löytyikö joukosta yllätyksiä?? =)

Minä haluan ilahduttaa tällä tunnustuksella Carolaa, Marikaa ja Susaa.

3 kommenttia

Maaret kirjoitti...

Yllätys oli se, että sulla on punainen tukka :) Tosin en kovin syvällisesti ole aikaisemmin sitä kyllä miettinytkään, olisin kysyttäessä ehkä veikannut brunetiksi.
Kiva, että kerroit itsestäsi.
Hyvää illan jatkoa !

Susa kirjoitti...

hmmm... Vaikeanpa nakkasit, ryökäle =)

Kirsi kirjoitti...

Tämmöisiä paljastuksia/ yllätyksiä on kiva lukea kun putkahtaa kortteja katsomaan. Onnea jo nyt tulevan merkkipäiväsi johdosta. Olisi kiva kuulla haukuistasi lisää. Kiva kuulla, että joku toinenkin pitää kovista pakkasista. Kauniita unia sinne jonnekkin, Askartelu kaveri.